5/8/08

5 d'Agost (Buenos Aires)

Ara ja feia dies que no escribia, i ja he començat a rebre algun missatge d'aquells que reclamen saber les aventures que vaig passant per aquestes terres.

La veritat, és que no ha estat cosa meva... he hagut de seguir la dinàmica del pais... vaga darrera vaga... i aquesta vegada ha estat internàutica.
Internet parat durant uns dies, els treballadors de les empreses demanent que augmentin els sous i internet a fer punyetes... SI SENYOR ! ! !

Doncs be, després d'explicau-se el perquè de la meva absència, us explicaré una mica per sobre les aventures que em van passant per aquí.

En primer lloc, dir que la cosa està bastant tranquil.leta, que no em passa res de l'altra món i que tot va abançant molt be.

Dilluns, crec recordar, van arribar la Isa i el Toni desde terres patagòniques... i la veritat és que se m'han tret totes les ganes d'anar-hi... carreteres tallades, avions cancelants i la meitat d'activitats aturades a causa del fred i la neu... Mmmm.. em sembla que ho deixarem per mes endavant, així ho podré disfrutar més!

Doncs bé, com us deia, la Isa i el Toni van arribar amb 2 hores de retard... després vam anar a dinar al centre amb l'Alvaro i finalment al hostel a descansar una miqueta.
A la nit, sopar al hostel i gran conversa amb una peruana, un alemán, l'Alvaro Uruguay i nosaltres els catalans... era de bogeria la conversa... ja no s'haviem ni amb quins idiomes parlàvem.

Dimarts jo vaig estar fent voluntariat i a la tarda tocant a la peatonal Florida, com de costum...

El dia següent vam fer de guiris pel centre i poca cosa més...

I finalment dijous, ja ens vam despedir.

Divendres a la nit, l'Alvaro tocava amb el Yayo a la parrilla... així que vaig anar-hi... LOCURAAAA... quina diversió... quina gent més esbogerrada va venir... vaja... que vaig acabar tocant el piano i les maraques...
Hora de dormir: les 4:00h ! ! !

Dissabte, vam assistir a un acte que organitzava la casa flores ("casa paco - centre de desintoxicació").
Un partit de futbol entre famosos... teatre, cine, música... quina tarda... i jo la "més famosa" per ser la "gallega"... finalment vam anar a sopar i a dormir.

Diumenge a la tarda, vam anar a tocar a Sant Telmo... morts de fred... si si... va ser horrible... a 5 graus, amb poc turisme i sense un duro...

A la nit, vam trobar-nos amb en Polo, voliem anar al cine... o al teatre... però finalment, res de res... a un bar menjant panqueque de dulce de leche (Horribleeeeee)... però que hi farem!

Ahir, res, dia tranquil.líssim... res de res...

I avui, de moment tranquil.litat, però aquesta tarda tornem a tocar a Florida, que espero que ens vagi millor que diumenge perquè sinó DIMITEIXOOOO...

I és que aquí les temperatures han baixat de manera exagerada... no pugem dels 5 graus, per més que les màximes siguin de 12... res... 5 graus... a ple dia...al matí i a la nit a 3 o 4 graus....

Qui és una mica sol.lidari i m'envia una mica de calor?...

Apa, doncs per avui ja us deixo i ja us aniré informant quant pugui... que les coses aquí sòn imprevissibles.

Chao chao.

Tina.


P.D:
Noticies d'últim moment: Acaben d'arribar dos catalanetes al hostel on estic... ooooh, quin gust sentir parlar català ! ! !



2 comentarios:

Anónimo dijo...

Che maestro: ¿que clase de blog es este que se llama Argentina y no esta escrito en castellano? Notiene pinta de ser, ni Mapuche, ni Quichua, ni Guarani. Y ademas promocionas artistas uruguayos. ¿No habia ninguno en Argentina que te gustara? ¿Tampoco el idioma?

Anónimo dijo...

Hola Anonimo... MmMmm... puedo saber quien eres?

Bueno, pues soy una chica catalana (de Barcelona), que passo unos meses viajando por Argentina y he construido este blog para informar a mi gente de como me van las cosas, simplemente.

Mi idioma és el catalán y por eso me comunico con éste.

Sobre los músicos Uruguayos, pues no hay mas que decirte que son personas que he conocido por las calles de Buenos Aires y con las cuales he hecho amistad... y por eso he incluido sus páginas aquí.

Cuidate, un beso y gracias por escribir.

Tina.