20/7/08

20 juliol (Bs. As. - Dia de l'Amic)

Doncs si, avui aquí a Buenos Aires es celebra el dia de l'amic.
així que: FELICITATS A TOTS ! ! !

Pel que fa a mi i al meu viatge, tot segueix tranquil.let.
Aquests dies he estat amb la Mònica i la Lorena, sense fer massa cosa espectacular... passejant per Bs.As i rient a tort i a dret.

Ahir, al matí vaig estar passejant per Florida, on vaig tenir una altra coincidència curiosa.
La Silvia, professora de l'escola Pueyrredón (de Paraná) havia vingut a la gran ciutat per visitar a uns familiars!... quina il.lusió trobar-me-la passejant per allà, com si la coneguès de tota la vida ! ! !... i a la tarda vaig anar amb l'Alvaro al centre de drogadicció on treballa. Celebràven el dia de l'amic fent espectacles, cant, ball i representacions teatrals. Va estar molt be, una tarda molt agradable !

A la nit, va arribar la Gemma d'Uruguay i la vaig dur a sopar a un restaurant - parrilla a menjar un bon asado i amb música en directe (tocàva el grup de l'Alvaro, però jo vaig tenir festa)

Si, vaig tenir festa, i és que no sabeu la última novetat, és cert...

Mireu, la novetat (per aquells que no ho sàpiguen), és que estic tocant pels carrers de Bs. As amb uns músics de carrer (porto la percussió), i així em vaig guanyant unes peles (no gaires, eh?). i un dels components és l'Alvaro... els altres dos son: en Claudio i el Yayo (es pronuncia chacho)

Aquest matí m'he despedit de la Gemma (de la Lorena i la Mònica no he pogut), que ja marxen cap a Barcelona (suposo que el vol a sortit be, perquè no he rebut cap missatge d'elles).

Aquesta nit aniré a veure una trobada de percussionistes que venen de Brasil (unes 800 persones).

Demà, en principi, arriba l'Antònia, el Quico i familia (que ahir em van enviar un missatge que encara estàven a Salta) i el 24 marxen, també, cap a Barcelona.

Jo, encara em quedaré uns dies per Bs. As i suposo que a principis d'agost marxaré uns dies a Patagonia (ho estic mirant, encara).

Una salutació a tothom i fins molt aviat.


Tina.



1 comentario:

Manel Filella dijo...

FELICITATS... per la part que ens toca del dia dels amics.
Veig que encara et queden força dies d'estar per Argentina...Patagonia...
Que et provi Tina.
Un petó

Manel