19/8/08

Salta (Resum 12-13-14/08/08)

Després de dos dies voltant per aquells mons de Déu, vam agafar un altre bus per desplaçar-nos cap a la ciutat de Salta, on tothom diu que és una preciositat... i la veritat és que la gent te raó!

per que us ho pogueu imaginar una mica, penseu que és una ciutat amb el ritme d'un poble...

Bé, aquí ens van tornar a sorprendre algunes coses...
Un cop vam arribar a l'estació de bus (després d'unes 3 hores de viatge), vam anar a informar-nos a l¡'oficina de turisme... allà ens van buscar allotjament, en un hostel anomenat Correcaminos (i que he de fer-ne molt bona propaganda)... i ens van trucar un remís (un taxi) per arribar-hi.
Un cop vam arribar al hostel, va sortir un noi a rebre'ns i a pagar el transport (on punyetes s'és vist que et paguin el transport quant vas a un hotel?... aixxx... això si que és cuidar el turisme)...

Doncs res... vam entrar, ens vam allotjar i vam anar a donar una volta...
Concretament vam pujar al telefèric per anar al Cerro on hi ha vistes de tota la ciutat (i és impressionant)...
A la nit.. un bon assado amb la gent del hostel... QUINA REBUDA, NOIS!...
Català, castellà, italià, anglés.... de tot una mica... intercultural del tot... molt bon ambient i moltes rialles!
Allà vam conèixer a la Matilde, una noia de 24 anys, francesa i que viatjava sola... així que la vam invitar a que vingués amb nosaltres ! ! !

El dia següent, ens vam dedicar a passejar i conèixer la ciutat... els seus carrers i els seus monuments històrics... i finalment a sopar a un "Bar Manolo" que ens va portar el nostre amic Fernando (Relacions públiques i guia del hostel)... I més entrada la nit... fiestuky en un boliche (un bar-musical)...

Aixxx... que llarga va ser la nit... i que be m'ho vaig passar quant va intentar lligar amb mi aquest personatge Argentí... però bé... ho deixarem aquí!