2/9/08

Uruguay (1ra Part)




Amics i amigues!

Ara feia temps que no escribia, la veritat és que em faltava temps i ganes per fer-ho ja que estic vivint els meus últims dies per aquestes terres i estic rodejada de gent tot el dia.

Avui, he trobat un moment per explicar les aventures que he viscut darrerament, com ara el meu viatge a Uruguay.

Tot va començar parlant amb el meu amic Andrés... ell coneixia una noia d'allà i vam decir anar-la a veure.

Una nit, ens vam acostar a la terminal de buquebus, per comprar els bitllets del vaixell i marxar uns dies a conèixer noves terres... i així va ser... dijous al matí marxàvem direcció a Colònia.

Una vegada a la terminal, vam haber de passar els controls corresponents (com a l'aeroport), sense cap problema vam passar les primeres barreres... cap pregunta sobre la "bomba" d'insulina que portàva ell per la diabètis... però a l'últim control... Xa Xaaan!... van descobrir-li la ronyonera que duia sota la roba i on duia els diners...

- Señor, cuanto lleva allí?

- Unos "..." Euros...

- Eso no lo puede pasar...

- Como que no lo puedo pasar?

I a mi no se m'acudeix res mes que dir:

- Bueno, si el problema es la cantidad, nos lo repartimos y listo!... todo bien!...

Bé, ja veieu tota la vigilància pixant-se de riure... i per suposat, deixant-nos passar!

Finalment, vam poder pujar al buquebus... Flipaaaaaaa... no ens imaginàvem aquesta comoditat en un transport d'aquest pais... Una vegada més, Sorpresos d'algunes coses inimaginables a sudamèrica... (Fotos)

[...]

Arribada a Colònia:... calor, alegria... un poblet impressionant... molt bonic... amb raconets explorables que et fan sentir coses increïbles (última foto)... Gent encantadora... Un bon dia!


Tina.


2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ja, ja
D'aqui entren i surten maletes amb "doble pis" ;) 1r pis roba, calçotets, pasta, etc, etc, subsòl diners, dóllars que poden surtir per evitar el "corralito":els que poden treuen els diners fora del país o que poden entrar per finançar campanyes polítiques ara bé tu, el teu amic o jo si volem sortir amb 4 duros...que no es noti, eh?
Moni
(sí sóc la del Casal aquella amb qui vas parlar el dia abans que marxaves de Paraná...un gustàs!)

Moni dijo...

Ja, ja
D'aqui entren i surten maletes amb "doble pis" ;) 1r pis roba, calçotets, pasta, etc, etc, subsòl diners, dóllars que poden surtir per evitar el "corralito":els que poden treuen els diners fora del país o que poden entrar per finançar campanyes polítiques ara bé tu, el teu amic o jo si volem sortir amb 4 duros...que no es noti, eh?
Moni
(sí sóc la del Casal aquella amb qui vas parlar el dia abans que marxaves de Paraná...un gustàs!)